התנהלות נכונה מול חברות הובלה בחיפה

//התנהלות נכונה מול חברות הובלה בחיפה

מי שמזמין חברת הובלות בחיפה בפעם הראשונה יכול מאוד ליפול לאותן כמה טעויות נפוצות של בעלי דירות שמובילים להתנהלות לקויה מול חברות הובלה בחיפה לפני ובעת הובלת הדירה. ביצוע טעויות אלו גורם לכך שאתם תשלמו יותר עבור ההובלה, תסכנו את תכולת הדירה שלכם ותייצרו לעצמכם הרבה עוגמת נפש במהלך המעבר.

על מנת למנוע מכם לבצע את אותם טעויות נפוצות בהתנהלות מול חברות הובלה בחיפה, נציין לכם את הטעויות השכיחות והמשמעותיות שאתם יכולים בטעות לבצע בכל שלב מול חברת הובלות:

  • לא מבצעים בדיקה מקיפה על חברת ההובלה לפני ששוכרים אותה – בחירה של חברת הובלות הנה כמו בחירה של כל איש מקצוע, חשוב לדעת בדיוק מי אנחנו שוכרים לעשות את העבודה. הטעות הכי קשה שאתם יכולים לעשות כאשר אתם מדברים עם חברות הובלה בחיפה היא, לא לבדוק לעומק את חברות ההובלה הפוטנציאליות. חובה לברר האם החברה הנה חברת מקצועית ואמינה? האם היא ביצעה הובלות דומות למה שנדרש אצלכם? ולוודא שאין שום מידע שלילי על אותה חברה? ברגע שאתם מוצאים חברה עם המלצות ורקע חיובי, אתם יכולים להיות הרבה יותר בטוחים שתקבלו שירות טוב.
  • לא מבצעים משא ומתן בהמשך להצעת המחיר – חשוב להבין שעלות השירות בהצעת המחיר מול חברות הובלה בחיפה תמיד נתון לשינוי במשא ומתן. רוב הלקוחות בתחום של הובלות בחיפה מוותרים על התמקחות מול הנציג של חברת ההובלה, וזאת טעות קשה. הצעת המחיר של רוב חברות ההובלה בחיפה תמיד תהיה גבוהה יותר מהמחיר המינימלי שהם יכולים להסכים עליו. נסו תמיד להוריד את המחיר של ההובלה בכדי לחסוך בעלויות.
  • לא סוגרים את השירות בחוזה חתום – אסור להעסיק חברת הובלות מבלי לסגור מולם את כל הפרטים בחוזה חתום ומחייב. במקרה שיצוצו בעיות לאורך ההובלה, ולא יהיה בראשותכם חוזה חתום, מאוד יכול להיות שחברת ההובלה תנצל זאת בכדי להעלות את המחיר. ברגע שסיכמתם משהו עם חברת הובלה וסגרתם את העניין בחוזה, אתם מגבים את עצמכם לכל צרה שהיא. חברות הובלה בחיפה כמובן שלא ילחצו עליכם לחתום על חוזה, וזה טעות אם לא תתעקשו על כך.
  • לא מוודאים שיש אל מי לפנות כשיש בעיה ביום המעבר – הרבה לקוחות של חברות הובלה בחיפה שוכחים שלרוב, האדם שמולו נסגרה העסקה לא יהיה נוכח עם המובילים ביום המעבר. אז במידה וישנה אי הבנה או בעיה מול המובילים עצמם, ואין לכם את פרטי ההתקשרות של נציג החברה, יש סיכוי טוב שלא תצליחו לפתור את הבעיה במקום.
  • לא מזמינים שירות של אריזה לחפצים מיוחדים – הרבה לקוחות מחפשים לחסוך בעלויות ההובלה כמה שהם יכולים, אך כאשר זה נוגע לרהיטים מיוחדים כמו פסנתר, אריזה בצורה עצמאית יכולה להוות בעיה למובילים. אם יש לכם רהיטים הזקוקים לאריזה מיוחדת, אל תעשו את הטעות לארוז אותם בעצמכם והזמינו חברת הובלות מקצועית. אריזת תכולה למניעת בלאי ושבר תשמור על הציוד שלכם במעבר בין הדירות.
  • לא מבצעים הכנה לקראת המובילים בדירה הישנה – הרבה לקוחות של חברות הובלה בחיפה חושבים שלהכין את תכולת הדירה לקראת המובילים הוא עניין פשוט וקל, אך זאת לא האמת. אם לא תכינו את תכולת הדירה כמו שצריך ליום המעבר, ההובלה עצמה תתארך ותהיה בעייתית.
  • לא מבצעים הכנה לקראת המובילים בדירה החדשה – רוב הלקוחות של חברות הובלה בחיפה שוכחים בכלל שצריך גם לדאוג שהדירה החדשה תהיה מוכנה להגעת המובילים. בין אם צריך לנקות את חלל הדירה החדשה או בין אם צריך לדאוג לחנייה בקרבת הדירה החדשה, חשוב לוודא שהדירה החדשה תהיה מוכנה להגעת המובילים.
  • לא מכירים את הכללים לניכוי מס עבור עסקים – עסקים אשר מבצעים הובלות משרד או הובלות עסקיות בחיפה לא מודעים הרבה פעמים שעל הוצאות ההובלה העסקיות הם יכולים לקבל ניכויי מס. חשוב לבדוק האם ניתן לקבל החזר מס על הוצאה זו לעסקים ולצמצם במקצת את עלות ההובלה הריאלית.
  • לא מתנהגים באדיבות למובילים – אדיבות יכולה ללכת רחוק מאוד בהבטחת עבודה מקצועית ונכונה מצד המובילים. יש לקוחות שלא חושבים שצריך להיות אדיבים למובילים, וזה טעות. מומלץ תמיד להראות אדיבות כלפי מי שאחראי באופן ישיר על הטיפול בפריטים שלכם. לשאול את המוביליםלשלומם לא יזיק בכלל, ואף יכול לדרבן אותם לתת לכם שירות טוב יותר.